Restitutiebeleid:

Terugbetalingen

Je kunt je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

 

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zullen we u op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling of vervangend product.

Als uw retourzending is goedgekeurd, wordt uw retour verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen.

We zouden het op prijs stellen als je ook een e-mail wilt sturen naar info@caffe2go.com als je wilt ruilen of retourneren, zodat we alvast op de hoogte zijn .

 

Herroepingsrecht / bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de retourkosten van je huis naar de winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ca. 7,25 per pakket, voor de exacte tarieven kunt u de website van uw vervoerder raadplegen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer worden geretourneerd. Om dit recht uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via info@caffe2go.com. Wij zullen dan het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na melding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde ontvangen is.

 

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat uw teruggave officieel is overgemaakt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@caffe2go.com

 

Uitwisseling (indien van toepassing)

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar info@caffe2go.com en stuur je artikel naar: Caffe2go, Bornerbroeksestraat 459F, 7609PK Almelo, Nederland.


Verzending

Als u uw product wilt retourneren, stuurt u uw product per post naar: Caffe2go, Bornerbroeksestraat 459F, 7609PK Almelo, Nederland.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.